Underbar

Godeftermiddag!

Just nu dunkar jag Memories - David Guetta feat Kud Kudi i mina högtalare, basen dunkar fint den med!

All this crazy shit I did tonight... those will be the best memories.. lalala!!

Ja, okej ska återgå till det jag började med. Igår var det som sagt mys hos Anna Ledel. Vi åt gott och spelade ett sjukt spel "hur fan visste du det?" verkligen svårt spel, men några saker visste jag ungefär! Det var toppen!

Sedan 22.25 bar det av mot staden - Underbar! Det skulle bli VIP kväll på mårtensson och det var bara för tjejer.

Det var super kul och det kom en manlig strippa och fick tjejerna att skrika ännu mer, det var lite kul. Men jag håller mig till min älskling, han är mycket snyggare och finare :D

Sedan träffa jag min kompanjon Alice Fredblad som sa till mig; palla underbar på fredag, det är ju bara för tjejer... MEN i vimmlet hittar jag henne och javisst :D det var ju inte bara för tjejer sedan så då funkade det haha!
That was nice, vi hann byta några ord med varann iaf! Lovet säger jag bara!

Sedan när klockan blev 03.00 började fötterna värka och sömnen falla mer inpå. Det var dags att gå hem. Det spöregnade ute. Mars. Varmt. Det var förvirrande, taxibil efter taxibil kom. Jag funtade på att ringa min älskling, men jag vågade inte! Så jag ringde mor som fick ta på sig kläder efter väder och möta mig. Min väg hem tog 20 minuter, det brukar ta mellan 7-10 min. Jag hade pain i mina fötter! Men mamma sa "Detta är ju värre än att gå med gamla farmor" Haha.

Somnade riktigt skönt och hörde inte ens åskan!

Nu blir det lite härliga bilder från igår!



The host's Anna och Jennifer!



The guest's! ( ser uppstoppad ut, men jag ville inte fastna
på bilder igår ! )




Efterrätten! Dock var blandningen inte alls okej! Men chokladpuddigen
var nam nam!




Skärpan försvann ett tag!



Happytimes!



Lovar, det är Felicias fot!



snyggingar på stället!



Och den obligatoriska svartvita! Här använder vi 10 muskler
samtidigt för att skratta, lärde jag mig igår :D

Det var allt från mig!

Puss!
Miccs

Kommentarer
Postat av: FELAY

hahahaha underbara bilder! damn its my foot!

2010-03-29 @ 19:48:25
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0