Sömn var är du?

Kan någon förklara det här jobbiga problemet :

Vad är grejen med att vara trött men ändå inte kunna sova?


Bra start va! Ne men jag undrar faktiskt. Nåväl, inatt blir nog en bra sömn. Vi hade ansiktsbehandling i skolan idag, vilket gör att man blir fett seg. Då jag inte gjorde ett skit från 8.30 till 12.30 eftersom vi var ojämna par. That suck's! Så då går ju humöret ner redan då, när man är fett rastlös. Men, inget att göra åt :) Jag störde nog ingen med mitt humör ändå haha, klassen är crazy! 

Bjuder på några söta bilder från dagen;

 

Johanna får färgning av fransar och bryn!



Madde får en ansiktsbehandling av den blivande hudterapeuten!
(stavning typ jobbig?)

Ja, och det var klassen! Fattas 3 stycken :D


Dagens kvinno citat; Passar mig bra idag.


Låt flickor plugga med TV:n eller radion på.
Det klarar deras hjärnor av, vilket är mer
än man kan säga om pojkarnas.
            







Lugnet i Lysekil

Nu blir det plugg!

Puss och Kram
Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0