Varning för agrition!

Fantasilös är jag idag.

Såg att det var hela 2 veckor sedan jag yttrade mig här! Helt sjukt, känns som det var igår..nästan.

Har nog haft full rulle antar jag, både bra och dåligt! Men nu tänkte ja skriva av mig lite.

Denna vecka har ja varit i skolan 1 dag! Kommer bli 2. För att vår lärare är sjuk. Både bra och dåligt! Men det känns bra, för då slipper man vara på lektionerna som är lagom givande och kan istället jobba hemma vilket jag gör allra bäst! Så cheers för det!

Vaknade upp ur en dröm - vilket jag gjort de senaste veckorna vare sig det är på morgonen eller nätterna. Det är sjukt jobbigt - detta betyder att jag måste fixa en större drömfångare. Den jag har nu, är för liten,  och jag har  dessutom aldrig vädrat den (kanske ska börja med det), men jag känner att de mardrömmarna jag har behöver en större fångare. Eller det bästa skulle vara att Mattias sov hos mig föralltid - men det kan ja glömma! Eller de går ju inte varje dag, kanske när vi blir gamla, men det är ju inget att se framimot heller! ( att bli gammal )Som sagt, en drömfångare som snart har 11 år på nacken behöver nog bytas ut!

Intressant. Ne, men det är riktigt jobbigt att man aldrig kan få sova ordentligt. Jag gillar inte ensamhet, punkt slut.

Jag har mått skit de senaste dagarna med för mitt hår, jag var hos självfallet för 1 vecka sedan och skulle färga det naturligt blont me lite guld toner i. Resultatet?1 gråhårig me rosa toner i 2 rödhårig/orange, 3. blekt hår med orangea toner i. Jag stor tjöt där inne. Har aldrig känt mig så utlämnad någongång. Så hjälplös utan någon som kunde vara ärlig och se att mitt hår inte såg okej ut. Jag fick ändå betala 1300 kr (egentligen 1600 kr) för någonting som jag hatade mer än något annat, min stolthet var borta, mitt fina hår! Och fan vilka jävla lögnare! Det var en person där inne som var ärlig, men hon gick iväg efter ett tag, jag kände hur hon skämdes för sina arbetskamrater som stod bakom min rygg och håna mig. Fråga om ja haft färganalys i skolan osv. JO TACK, jag KAN färger och inte fan är mitt hår blont, det är rött! blont är gula toner för min syn (då jag är varm som person) och det visade jag tydligt, guldiga toner för min syn är inte RÖTT GULD! och de färgprover hon visade för mig blev fan inte som resultatet heller för den delen.

Åhhh, jag blir så arg. Så många frisörer som verkligen inte borde arbeta som det, inte konstigt att de finns så många...

Visst, jag överreagerar säkert, för många tycker jag är fin i det, men that's not the point. Jag ville vara blond, nu kan ja inte vara de för mitt hår är avslitet på FÖR många ställen. Jag är fan inte frisör men tydligen måste man vara det för att förstå hur ett hår fungerar och allt det där! Jag fattar inte att de inte sa "om vi bleker ditt hår nu en gång till kommer det att gå av på en del ställen" nej deras tanke var " fixa håret så hon kan försvinna härifrån någongång". Jo 5 timmar senare var ja borta - FÖR ALLTID! och med många dåliga rykten från er! så varsågod!

Ruinerad och rötonad är ja nu. Men, med mitt tjocka hår så finns det faktiskt någonting som är kvar!

Puh, det här var jobbigt. Men, det är såhär jag läker mina sår. Genom att skriva här, det är synd om de omkring mig ska behöva lyssna utan att de vill. Här väljer man själv om man bryr sig eller inte.

Nu är det över, nästa jobbiga steg blir att avboka min balfrisyr hos självfallet som de begär 750/tim för. Jag inser nu vilket sjukt jävla pris det är. Jag kollade i deras bok där de gjort frisyrer - ett skämt. Dåliga bilder och fula frisyrer.

Nåväl, nu orkar ja inte vara sur längre, det är så tråkigt. Jag vill skratta och vara glad! Jag ska gå och göra mig en kopp kaffe och äta en apelsin! Då blir ja både pigg och rik på c-vitamin :D

Dagens kvinno citat;

" När hon grälar med dig så säger
hon saker som hon egentligen
inte menar, så ta henne inte på
orden eller försök tolka
innebörden i dem. "

Har sagt så länge att ja ska lägga ut bilder sedan förra fredagen, och jag får väl lägga till några då för att minnas den fina stämningen :D


Snygga brudar!


Obeskrivliga tjejer <3


The host!


Danceing queens!


Söta tjejor! <3


I rampljuset! eller ja, i ljuset iaf! :D

Nu ska ja ha en kanon kväll! 
 
Take Care,
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0