Ikväll blir vi två

Godenafton!

Idag är det lill lördag, och vad firar man med? Sova med älskling! Eller rättaresagt Mattias sover hos mig :D

Dagen har varit helt okej, sov längre än planerat, käkade stor härlig frukost - längre än 10 min. Sedan var det sol ute, vilket gjorde mig ännu mer lycklig. När vi tagit tåget till fbg kände vi att en promenix i det fina vädret skulle sitta fint. Det blev varmt, för varmt. Men inte klaga!

Välframme i skolan är det lunch dags, helt okej food! Sedan var det prov och det gick nog bra, bara den där sista frågan som jag tyckte var klurig, men den innebar matte så inte så konstigt.

Sedan kände vi för att gå till tåget så jag, Anna och Malin traskade vidare ännu en gång! På tågstationen minns jag min stackars cykel som stått där sedan i höstas då det är punka på den, jag var tvungen att kolla om den var kvar, då cyklar är en favorit stöld i fbg. Men där stod den, rostig och blå! Med ett däck med punka! Jag var lycklig!

Okej, ja ska inte överdriva, men jag blev faktiskt glad, för jag gillar min Automat till cykel (inga växlar ;) ).

Dagens kvinno citat;

" I trängda situationer pratar kvinnor
utan att tänka sig för, medan män
handlar utan att tänka sig för. "



Nu ska jag lägga mig!
Ska gosa ner mig hos min nallebjörn som är varm och go.

Puss och kram
Miccs



Skatorna börjar att bygga upp sitt bo igen = Vår!



Solen steker på, jackorna är uppknäppta = Vår!



Isgatorna smälter sakta bort, man ser gräset = Vår!



Anna gör bort sig på tåget = Hon åker till Egypten imon!

Vet inte hur det hänger ihop men det blev bra :D


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, gör bort mig så mycket att jag måste fly landet.. nää men! gonna miss u, ses om en vecka:D pusssssss!

2010-03-03 @ 22:10:16
Postat av: Miccs!

hahah jaa juste ;) Gonna miss u too! men snart blire ferre ! (: <3

2010-03-04 @ 12:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0