Allt om Kvinnor

Micaela har idag lagat en ny maträtt, skulle dock byta ut köttet mot kyckling men det gick fint ändå!

Hög tanke var det där.. men ja. Jag är mätt och belåten! För att inte känna ensamheten under min kvällsmat läste jag en sjukt kul bok ja hitta på bordet.

För män som tror sig veta ALLT OM KVINNOR - eller önskar att de gjorde det"

Jag skratta för mig själv många gånger, även om boken är för killar, tror ja?^^ Så kände iaf jag igen mig på många av påståendena. De är en del och jag tänker från och med idag lägga ut en ny varje blogg :D Bra för att visa att vi Kvinnor är som vi är haha! och män är ja..som dom är! Haha!

Det är svårt att välja men idag får det bli;

Kvinnor använder toaletten både som
sällskapsrum och för terapi. 
Kvinnor som aldrig sett varandra förr
kan komma ut från toletten som bästa
vänner. Män använder toaletten för
biologiska skäl.
Vem har någonsin hört en man säga:
"Hör du, Peter, jag skall gå på toa
- hänger du med?"

Tolka själv!

Vad har mer hänt i mitt liv idag?

¤ Jag har äntligen fått inspiration till mitt projekt igen, jag läser, läser och läser!

¤ Jag har följt med Mattias till Biltema och köpt en as ball rattmuff till Nisse :)

¤ Jag har varit först på plats till en händelse som kommer komma i HP imon.

¤ Jag har lagat middag til mig själv som jag blev nöjd med.

¤ Jag har eller håller på att plugga till Projekt och företagande provet!

Ja, det är väl typ lite av det jag gjort. Polis jakten med Mattias var mest spännande måste jag säg!

Nu blir jag värd 3 timmar framför tvn!

20.00 Outsiders
21.00 Spårlöst
22.00 Boston Tea Party (Premiär)

Låten är: Lazee - Calling Out

Puss och kram
Micaela <3
                                 Ge mig vår, så man slipper se ut som en..Gås!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha... gås;)

2010-03-01 @ 20:27:09
Postat av: pappan

vinter : rattmuff på,sommar : rattmuff av. :) KRAM...

2010-03-02 @ 02:33:06
Postat av: miccs

Den rattmuffen var ingen vanlig rattmuff, det är en sånn som är utan ludd och är sval på sommaren, stod det på den :)

2010-03-02 @ 16:59:13
Postat av: Miccs

Haha ja gås :D !

2010-03-02 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0