15 grader sol.

Hellluuuuu! Måste jag skrika lite!

Idag var en bra dag, eller ja. Det finns ju saker som absolut inte varit bra idag också, gällande falkenberg. Men, jag ser på det som varit bra idag just nu.

Vi var och sminkade på LBS idag. Kizz sminkningar. Fett kul, och goa gubbar! eller ja killar. Hade lätt bytt ut folket på blanka fbg till de på LBS, mycket roligare folk :) . Så det lev kalas, massa portfolio bilder for free!

Sedan när vi kommer ut därifrån är det super varmt, alltså det blev nästan ingen skillnad från inne och ute, den känslan var sjukt längesen man kände! Det var underbart! Då tänkte jag direkt: Jag ska göra en impuls och dra med min älskling till stranden och fika!

Jag slår en pling till darling 13.35 typ och frågar om vi kan göra det kl 16.00. Han svara; ja, de kan vi..men det är ju ett tag kvar.. Jag; haha ja, ja vet.. men lika bra att fråga nu!

Deal! 15.55 var vi iväg istället. Vi möts av en stekande sol och vindstilla hav. Dynorna var våra! Det blev mackor och kaffe och en liten bit kexchoklad för att fira solen! Vi pratade massor och om hur länge vi egentligen har varit tillsammans, nästan 4 år snart kan man säga. Han sa att han tänkt på det hela dagen, sånt gör att man bara får ännu mer pirr i magen ju :D

Ja, sen började det ju att blåsa lite. Så vi packade vårt och tog saaben hemåt! För att sedan sätta mig i en merca och sticka till maxi med nisse och handla! Jag stod för maten klyftpotatis me lövbit och sallad! ingen sås!!! jag lyckades med lövbitarna men mindre bra me klyftpotatisen för det var fel sort. Nåväl, de gick ner iaf! :)

Nu ska ja sluta tjöta, nu blir det härliga bilder från tylösand <3


Klockan, platsen som oftast är täckt av solbrända ungdomar
som inte har något jobb! (ironi)



Typ, okej le nu, eller försök iaf kolla för solen...



Mattias gav mig 10 poäng och tummen upp för mackorna,
inte illa för att vara mig!



Typ kul att ja tagit av mig ena skon? Nåväl!


Första pussbilden i den mysiga solen!


Mattias ville göra såhär, så okej då :D



Och den obligatoriska svartvita!

Det var allt från mig nu ska ja ladda
inför lyxfällan!

Ha en fin kväll!
Puss Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0