Trött.

Vet ni vad?

Att vara trött är as härligt. Men bara när man ska sova. Just nu, exakt nu hade ja kunnat lägga mig och sova. Jag la mig en stund innan, men det var så tråkigt.

Plus, att ikväll är de utgång som gäller. De blir ändå bussen imon för det är marinafestivalen och då finns de ingen parkeringsplats när man kommer hem. Det är dumt tycker jag, eftersom vi betalar ju ändå för att stå här. Men men, buss it is. Det ska ändå regna säger dem så det kommer nog inte va massa folk på bussen! Peppar peppar!

Jag har precis njutit för första gången av en öl. En kall Tuborg. Det var faktiskt gott. Jag försöker sluta med cider. Mina tänder bara skriker på mig - vi fräter sönder, hjälp oss!. Så det är väl bäst att lyssna på dem, vill ju inte döda dom precis. Bara bleka lite!

Kanske ska lägga in lite bilder från i lördags till att börja med.















Ja kameran användes inte allt för flitigt, men några pics fick man!

Ikväll blir de nog fler hoppas ja på! 

Ha de kalas bra!

Puss
Mics

 

Kommentarer
Postat av: ringenäs Amanda

Hallååååååå bruden va, uppdatera va! annars får du hacka sallad va! =D

2010-08-07 @ 21:50:23
Postat av: Ringenäs Mican

haha ey! okej ja ska ! ska hacka hela veckan nu när du ska på semester va! :D

2010-08-15 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0