Äter du upp mina pengar får du fan ge mig något tillbaka!

Tjolahopp!

Fredagsmyyyyyyys!

Idag ville jag inte ens gå hem från jobbet. Fanny sa: Men mican du har ju slutat! 17.05 jag ba: ooj då, men ja vill inte gå hem nu, jag vill blanda bönor!

Men jag åkte hem iaf. Till mitt nya rum. Jag trivs kalas bra här inne. Erkänn ni är nyfikna på hur de ser ut nu va!

Ni ska få se de nu ;)

Före och efter såklart! Fast jag har massa tavlor som ska upp som ja inte orkat hänga upp för de är jobbigt helt enkelt.

Men först ska ja berätta om vad som hände mig i morse. Jag skulle köra hem Mattias först innan ja skulle till jobbet. Jag behövde tanka med, så Mattias fick hjälpa mig med det. Vi tanka kontant då. Stoppade in pengarna som vanligt och valde RÄTT pump. Sedan var det ju bara till att tanka... eller att inte tanka? Det kom ingen jävla bensin. Jag får panik, klockan är halv 9 jag börjar 9 och där står vi utan bensin. Det va en tant på den andra pumpen som hade typ samma problem, hon fick sin bensin men för lite. Det tog bara slut. Jag ringde snarast kundtjänst.

Vi har öppet mellan 08.30 och 16.30. Klockan var 08.28 

Exakt 08.30

Jag: Hej mitt namn är Micaela och jag står här och försöker tanka, men det kommer ingen bensin.
Tjänst: (säger nått) ..kvitto?
Jag: Ne jag fick inget kvitto? Hur ska ja göra då?
Tjänst: Ta en reklamationslapp och skicka in den så får du tillbaka pengarna.
Jag: Okej, tack så mycket. klick.


Tur är, så finns telesvar på telefonen. Så överförde pengar från mitt second account. Annars, hade jag nog stått där än och .. nä.. :D

Min lilla dag, jo juste! Sam hälsade på idag. To meet my boss. Samtalet gick galant och 99% säkert att han jobbar där 10 augusti typ.

Nu blev jag förbannad. Mattias flytta min data igår, och drog ju givetvis ut alla sladdar, tillåme de som inte behövdes dra ut, för att det är vä kul att pussla ihop de? Iaf, nu är min data cp. Det tar typ 5 min att starta den och mitt externa minne låter som den har virus och jag kommer inte åt det.

Fan, helvete, jävlar. Vad mer ska hända nu då?

Nåväl, ja ska iaf lägga in bilderna nu! felicia måste hjälpa mig så att mina bilder blir stora, för när jag försöker blir bara bilden stor och typ halva försvinner åt helvete.

Före: Varning för prylar och stök.









Sängen är flyttad en gång. Och mattias tar isär min dator totalt...



De äckliga väggarna som vi inte får röra, jag funtar fortfarande på en
permanent vägg.






Ångest jag hade här eller.


Efter: Städat, men varning för mycket prylar, jag behöver hjälp.



Så ska det se ut :) Även om det FÖRSTA man ser är en säng, så får man
gå in... och.. walla!




Min data hörna. Bokhyllan ska inte vara där, men i brist på plats...






Myshörnan, som ja ska läsa i. Får se hur de går me de, min mor kanske
kan låna den?


Jag är iaf mer nöjd än innan. Men jag vill ha större tv och nya möbler,
snart flytta hemifrån dags tror jag!

Nu har ja huvudvärk och ska vila mig!

Puss
Miccs





Kommentarer
Postat av: amanda ringenäs

MICKAN JAG BEHÖVER FÅ TAG PÅ DIIIIG!! maila!! :D

2010-07-27 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0