Alltså!

Jag vet att jag är seg.


Jag har planerat att tex lägga upp bilder från kryssningen, liseberg, alice surprise, midsommar och ja massa mer. Men, there is always a but!


Jag orkar inte, hinner inte, vill inte. Det är typ 100 bilder? kryssningen är iofs 400 men a ni fattar.

Nu sitter jag på min nya dataplats. Funderar på om den är bra. Får ge den en dag. Det var så att jag hade panik på mitt rum, så jag möblerade om totalt. Det är stort, men jag gör det litet för jag proppar in allt jag hittar i det. Hamster som jag är. Jag tog tex in en ny möbel idag. En ligg stol, för att ja ska läsa i den. Hur ofta läser jag? nåväl, vänner kan ju ligga i den. 

Just nu är det som en cirkel här inne. Mitten är fri från skit och sånt. Men, om man tittar riktigt noga har ja en hel del kvar. Det ska bort, någongång när ja orkar rensa i röran - som inte syns då vill säga.

Ja, jag ska ladda min kamera, för i den hittar jag, för mycket. Det läggs upp här inom kort. Och it's a word!

Va ska ja skriva mer? Sam är tillbaka i staden. Jag och Alice började ge upp hoppet om vår gamla vänskap, men icke! Han kanske blir min arbetskamrat i höst tillåme. Min chef var intresserad, så imon är de bussinesstalk!

Visst är de jobbigt me tavlor som hänger snett? Just nu gör min det, och jag kan inte fixa de för det är två spikar.

Aja, ska sluta snacka skit nu. Som sagt min kamera laddar, så det får bli ännu ett tråkigt inlägg utan bilder!

Pics for the win!

Puss
Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0