19 är talet

Hej din glada mås!

Eller nått..

Dagen efter det. Dagen efter den varmaste dag på väldigt länge. 12 Juli 2010 . Det är en dag att lägga på minnet! Fast det jag kommer lägga överst på minnet är mina fina fina fina fina fina fina vänner som gav mig den bästa av alla överraskningar!

Först får jag inte glömma den vackra sången på morgonen av mor och nisse, lika fint varje gång! Och att den finaste av alla pojkar ligger jämte mig yrvaken och förhoppningsvis sjunger med i tanken. Den mysiga frukosten med duk och flagga på brickan. Och paketen! ( det är ju faktiskt det bästa )

Nu till the big surprise:

Jag har ju aldrig varit med om en överraskning på det viset att jag aldrig vetat om det. Om ni fattar. Anat har jag ju. Men denna överraskning börja ja gråta för. Jag är jävligt blödig men det satte sig på en väldigt öm punkt verkligen.

Att de finaste människorna i världen (Anna, Malin och Felicia) diskuterade och gjorde det för just lilla mig!

Jag, Mattias, Anna och Malin var och stekte vid handikapp vid östra. Sen får jag brevet när vi sitter och fikar. 

Jag fick ett kort där det först står ; Till världens bästa Micaela - redan där blir jag ju rörd! Öppnar - handgjort kort (älskar made by hand stuff) läser - står beskrivning och datum och var ja ska befinna mig tider med mera.

Ja, alltså jag läste ju högt men kom bara halvvägs för sen blev de suddigt.

...Vi bjuder dig på en hel dag på liseberg!

Glad glad glaaaad!

Jag älskar att vara barnslig faktiskt. Därför ska ja vara det på riktigt riktigt och ha så jävla kul! Anna och jag tar värstingarna medans de andra små barnen får ta kaninresan ;)

Några stektimmar senare av bad och mys med underbaringar, telefonsamtal och sms var det dags att åka ifrån vattnet ( mitt hemland ) för att göra sig iordning till kvällen och alla släktingar som skulle komma, eller alla 2.

Vi var iaf 9 personer. Har man ingen släkt får man ju bjuda de andra jag räknar som släkt, right?

Det äckligaste var att de va 29 grader inne och 29 grader ute, samtidigt. Alla var typ lika sega som geleråttor.

Nåväl, kvällen överlevdes och svetten torkades.

Efter gästerna lämnat stället ville jag och mattias ut på stormweather färd. För det kom ju lite blixtar. Men, väl ute försvann dem. Vi låg vakna typ hur länge som helst, tills det bästa av alla väder kom (när man är två) blixtar och dunder! Vi drog upp persiennerna och la oss på sängen och höll om varandra och typ lät såhär "oj" "shiit" "jävlar" under en längre tid tills det blev tråkigt. Haha, sen somnade jag sött vid 3 typ.

Och min födelsedag var fulländad.



Mitt Allt.



Fina Anna - ps bilarna förföljer dig ;)



Mysiga Mamma Malin



Födelsedagsbarnet själv i egen hög person, eller något i den stilen.



Efter några försök va alla fötter uppe i luften (så går de när man har
fötterna på jorden!)

Over n Out!
Kiss n Hugs
och allt de där!

Micaela Hansen


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, bilarna...



underbara mic!!

2010-07-13 @ 21:40:10
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0