Snö kaos in kalla Sverige!

Nu känner jag frid, nu har jag tänt mina ljus bryggt mitt kaffe och snart tryckt i mig mina bullar från frysen!

Alltså det jag vill komma fram till är att dagen har varit skit till just precis nu!

Är det mänskligt att arbeta i en mijlö där det är ca 13 grader? jag undrar fortfarande...

Ne nu vill jag inte vara en besservisser, fan va många S det blev nu, men som sagt hellre för mycket än för lite!

Ett gnäll till bara, varför är vi som inte kan matte särbehandlade? It's not fair and it's really not okay it's really not okay! - Lily Allen

Nåväl, det finns faktiskt värre saker här i världen. Som att vi har två prov veckan innan lovet vilket blir om 3 veckor och att jag måste skapa min egen religion som jag ska redovisa på måndag och jag tror inte på nått?

Fan nu skrattar jag åt mig själv. Tänk om man alltid var så här negativ, shit va tråkigt. Men man måste faktiskt få vara sånhära ibland. Och det är bättre att skriva det här än att prata med någonannan för då slipper iaf den personen lyssna på massa jobbigheter, här är det ju frivilligt. Bara jag får det ur mig!

Tacka vet jag att jag kan bete mig såhär pga en sak och det är kvinnligt! Bara att bita ihop helt enkelt =D 

Nu ska jag vara trevlig tänkte jag! Jag kanske är den enda idag som gillar vädret, jag skulle bli lycklig om det kom 30 cm snö till så att det blev svårt att ta sig fram, det hade varit as kul! Verkligen bli liten som ett barn och gå i den djupa snön, jag saknar pingvin tiden och stora overaller! Saknar dagis och varm oboy i pulka backen, saknar att bli hämtad av mamma från dagis! Även om jag alltid var sist...

Ne, nu måste jag skriva om min religion. Den är ganska...sträng att leva upp till. Så lär väl bli kul på måndag, eller inte. Men jag måste ju vara ärlig :D

Och kom ihåg att din surhet inte ska gå ut över andra även om den oftast gör det, men då tycker jag att ni ska göra som jag och skriva av er, för det är fett med najs, för nu är jag glad och ska ringa min mor och säga att hon är söt!

Puss och kram
Micaela Glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0