Mot högre höjder, mot Lysekil!

Heeeelg! som det typ har varit i över 1 månad för mig, men ändå :D

Jag skriver en snabbis, snart tutar en saab på mig förstår ni!

Det första jag gör när jag kommer hem är att ta en turist bild på mig och min hemstad! Det kändes fånigt! Men all denna snö gör mig galet glad! Vill ju slänga på sig en overall och leka i snön.

Nåväl, denna vecka har varit ganska häktisk. Det har varit mycket planering och jobb. Av allt hårt arbete har jag iallafall gjort en makeover på min mor och fått en portfolio bild, som inte är mega grym men den är okej!

Alla är vi nybörjare någongång säg!

Jag saknar faktiskt värmen oändligt mycket, här går man inne och kollar ut, vilket är super mysigt men när man sedan ska gå ut är det inte samma sak. Inte när man är van vid värmen i Thailand!

Ne, men jag tycker nog om båda ändå. Jag tror man behöver värmen på vintern, att man sticker iväg någonstans långt bort och värmer sig, för att sedan komma hem till snön! Då får man allt på en gång :D The End.
 
Allt prat om ingenting, det är väl härligt :D Jag tror jag saknar skolan! Känner mig så apatisk när jag inte gör nått ordentligt typ. Min loggbok blev totalt 8 sidor = behöver skriva av mig!

Nu lägger jag in lite bilder istället!

Ne det gjorde jag inte alls, för nu ska blogg.se bråka med mig. Den vill väl inte se bilder på värme...

Ni får ha det bäst i helgen, för det ska jag!

Puss och Kram!
M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0