Helgen i sin helhet!

God kväll! Underbara pluggfria kväll!

Nu, hade jag tänkt att förmedla helgen i bilder! dock är inte söndagen med, men den räknas inte säger vi!


Vi börjar med Felicia den dramatiska!


Sedan har vi Anna den sofistikerade!


Och Micaela den blåsta!

Haha observera att vi har tagit fram en hårfön här!


Anna säger - Bäst att rensa öronen så man hör!

Kvällens citat!


Jag gillar fokusen här! riktigt bra flöde i bilden! bra drag!



Vi kör virvelvinden!


Drama - Blåst - Sofist - Vilken härligt blandning!

DBS - döden bakom styret  - nee? måste hitta ett annat ord tror ja.



Finn ett fel!




De tre muskotnötterna!




vi är snygga på Kackerlackan!





Det obligatoriska toa fotot!




En puss i soffan!

Ja det får avsluta fredagen!

Lördag - kommer inom kort! Då blir det matlagning med mican och alice i mitt ondskfulla kök

MISSA INTE DET!

To be continued...

( okej, det var nog något i pizzan jag åt nyss.. ja det var faktiskt jallapenos!)

Ha de fint!
Puss och kram

M






Kommentarer
Postat av: FELAY

HAHAHAHAH va rolig du är, honey!!!!

På lördagmorgon förväntar jag mig en ny uppdatering med roliga bilder + citat från fredagkväll!

2010-01-28 @ 00:18:37
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0