Färg och Form

Godkväll alla soffpotatisar!

Det börjar kännas att skolan är igång nu. Mycket som händer! Det är ju som sagt inte mer än 136 dagar kvar eller vad Malin sa idag! Usha!

Hade jag fått välja hade jag viljat ha stylist resten av terminen. Det hade inte skadat iaf...

Idag var en bra dag! Vi ska ju bli grymma personalshoppers då va! Vi gick igenom hela vår stora klass på 8 personer, ALLA var där! Hurray!

Det var ganska olikt men ändå snarlikt! Former och karaktärerna vi blev "indelade" i. Jag blev X - timglas och karaktär Sensuell. Alltid nått att "to be continued..." med!  hah!

Nåja, skolan är iaf bäst på tisdagar och fredagar! tänka sig va... :)

Jag är så fruktansvärt sugen på att köpa grejer. Det riktigt kliar i fingrarna på mig, jag vet redan en sak som jag ska beställa från USA :D En väska. Mer säger jag inte, men min ska den bli! Sedan vill jag ju ta hit Simon och Thomas - just därför att de är ett par riktigt härliga snubbar som har humor och inreder riktigt snyggt. De hade nog kunnat tillfredställa min smak på inredning. Jag är en kräsen människa måste jag erkänna! Men är man speciell...

Skämt och sido... Jag satt precis och kolla på olika bios som gick nu, så för skojj skull kollade jag i andra städer som Göteborg och Stockholm. Då gick jag in på biografer för att kolla hur deras såg ut. Och jag föll i skratt. Göteborg hade salonger på 417, det var det lilla då va, nör jag hittar stockholm på 512 ! Haha så kollar jag lilla halmstad som tar 227. Det tyckte jag va mycket tills nu då!

Ja, det är nog bara jag som reflekterar över sådant, i brist på annat säg!

Vet ni en sak? Hur tråkigt jag har just nu? det är bara jag hemma, as usual.. och har verkligen mega tråkigt. Det skulle sitta fint med en hund eller två för tillfället! typ Gina och Tony, pussas lite!



Typ gosigaste hundarna någonsin! Bästa minnet är nog när tony hade
somnat i stolen och så skulle jag bära in honom till deras "rum", så
väckte jag honom försiktigt och bar honom, fast han sov i min famn!
Puss på det!


Ne, nu får jag nog göra nått vettigt. Har ju faktiskt annat att göra än å
snacka skit här!

Peace
Micaela



Drömmer mig bort till varmare grader och ljuva nätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0