Coco Chanel och Ben n' Jerry !

Godeftermiddag gott folk!

Gårdagen blev ju inte riktigt som den skulle, tyvärr. Men som sagt, ärlighet varar längst!

Istället när jag och madde försökt fixa folk till vår film kväll, blev det bara vi iaf! Vi hyrde tre perfekta filmer och köpte Ben and Jerry glass! Vi behövde det! Att stå ute en hel dag i kyla ger frusna tår och humörsvängningar då va!

Men vi var inte sura för det :D Vi åt oss proppmätta på glass och popcorn, även vår kvällsmat! ( oops, en vana känner jag ) Filmerna var som sagt klockrena!

Jo igår var vi ju och fick kolla när KoolaAnna skulle plåta sina kläder för sommaren. Modellen var Lina, as härlig tjej! Känd från tv och allt! Sedan begav vi oss mot slottsmöllans lokaler där stackars modellen skulle stå och frysa i sommarkläder. 20 uppsättningar. Vi var inte där hela tiden, vi frös ganska mycket. Tårna fanns inte kvar, om man säger så!

Efter det begav vi oss in mot staden och gick in i värmen till Helena :D Är typ kär i hennes lägenhet, så ren och prydlig! Tänk om man var så duktig! Och Bamse, jag kunde inte sluta gosa med den stora bjässen! Fan va jag älskar djur! Det får bli zoo när man blir pensionär, när man har tid vill säga.

Vi käkade kebab och fan va det satt bra, jag tryckte i mig nästan allt. Efter det blev de mys i soffan med te och peter beier choklad!

Klockan 16.00 mötte jag upp Alice, mamma och susanne på Robert coffee för att planera lyx kryssning. Sedan bar det av mot Resia! Det blir medelhavet Italien, Frankrike, Spanien med mera! 13 JUNI säger jag bara!!!

Ja sedan blev det träffa madde igen och movie time :D Efter mycket skratt åt allt möjligt tar madde tåget hem klockan 23.00 och sedan var det SNARK!

Ja, idag blir det plugg. Sminkningen blev ej tyvärr :( modellen och jag glömde höras, haha och det blev missförstånd. Men imon blir det av!!!

Ikväll blir det nog myskväll at my brothers place! Pannkakor med choklad och kokos. Som sagt kvinnliga veckan innebär, lots of fat! =)

NU = Plugg, plugg, plugg! 

Puss
M
                                        Saknar min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0