Älskade Sverige!

Äntligen hemma!

Nu mina vänner, nu är jag på plats igen. Jag har faktiskt inte orkat vara inne och blogga varje dag de sista två veckorna. Det har ni säkert redan märkt.

Lördag kväll 21.30 säger jag hejdå till min pappa! Det var jobbigt och många känslor. Hatar hejdå stunder! Men vilken månad, många äventyr och händelser. Det var en upplevelse man sent lär glömma! Tack för allt!

Saknar dig pappa redan! Hoppas vi ses snart igen!

Efter en lång, väldigt lång flygresa är man hemma till kalla sverige. Sov 2 timmar på flyget, innebar 2 timmar på ett dygn. Orsak; 70 graders sov ställning, kallt, ljud som är i form av snarkningar. Som kom i från ALLA håll. Hade musik på nästan högsta volym, could still here them! MEN.. annars var det kanon :)

Ne, förlåt. Nästa gång blir det första klass med sov kupé! bara liiite dyrare! haha

Väl hemma igen, möts man av min älskade mor på tågstationen! Det är dukat med tacos! Efterrätt blev ungsbakade frukter i vit blockchoklad och slöinge vaniljglass och nybryggt kaffe! Isn't that great! delicious helt klart!

Jag måste bara säga, vad har hänt med klimatet? Hur har det kunnat bli så mycket snö? Jag fick en chock! Det var så fruktansvärt kallt! Det var nog det värsta jag varit med om ! Att komma från 35+ till -5. That's a huge differens!

Nåväl, det bästa av allt var faktiskt min säng. Min underbart mjuka säng! Min rygg bara skrek av lycka. Somnade innan klockan slog 22.00 och vaknade 07.40. Det var underbart! 

Jag lägger inte in några bilder nu, men nångång när jag hinner! Nu är det dags för praktik! eller rättaresagt stylist projekt! 

Pussar och kramar
Micaela - Kom ihåg att uppskatta! 


Kommentarer
Postat av: pappan

tack,hoppas det samma. puss..

2010-01-11 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0