Snart är det frihet

Godkväll, egentligen borde jag inte skriva nu, för jag är hungrig!


Men jag har inte blivit vansinnig ännu! ingen drabbad så att säg!

Det ska bli världens godaste mat ikväll, eller ja dagens världens godaste. Det blir kycklinglårfilé m ris och salviasås! Jag Älskar salvia! fast tror inte jag gör lika god salviasås som farmor, det går inte.

Nåväl, jag skriver för att jag är så satans sugen på att börja jobba, slippa plugga på sånt man skiter fullständigt i, typ politik. Och religion. Och matte typ.  Tänk om vi kunnat haft religion och samäll i 1an som alla andra hade! Då hade vi haft massa lediga dagar nu, som man kunnat jobba på eller haft en satans massa stylist!

Men nej, nu är det inte så och kommer inte bli. Får stå ut i 109 dagar till! Sedan är det jobba och vara lycklig :D

Ne, nu ska jag jobba mig igenom politikens utväxt i en dryg timma! fast först MAT! MAT! MAT!

Sov gott sedan!
Puss M                              Jag hittade en NÅGOT gammal bild, jesus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0