Ordet - Bio

Godkväll alla muntergökar!

Nu har jag precis slängt i mig lite mat som jag faktiskt, har lagat själv! Är ju hemma ensam så mycket nu så mycket lagad mat blir det inte! Men idag :D Det blev kyckling (special del) i ugnen med egen kryddning, pasta och sallad + mycket nyttig sås bestående av en klick ketchup! haha ironi va!

Nä det satt fint som sagt! Nu tänkte jag plugga samhäll! Jag har ändrat tankar nu, istället för att tänka att jag aldrig får in skiten i huvudet så ska jag nu få in den. Alltså, det låter säkert helt självklart... men ja, jag och min bror hade deep discussion igår om plugg. Han hjälpte mig att plugga på ett annat sätt, då mitt nuvarande har gått ur sitt datum typ. Så nu kör vi den nya stilen - skumma text, skriv stöd ord, kolla stöd ord och försök koppla typ!

Det funkade riktigt najs för mig! Kan typ kap 1 nu! Men som sagt det var bara 8 sidor, återstår typ 60 till.

Demokrati och Makt är helt underbart! Egentligen...

Nu till dagens händelser:  Vi åkte med 6 av 8 i klassen ner till Malmö för att besöka en återförsäljare av peruker, det var så jag förstod det som eftersom de inte tillverkade dem själva ^^. Ja det var för kosmetiskt och medicinskt bruk. Men jag måste säga att dramatens perukmakare är fett mycket grymmare. Men de perukerna dem gör är iofs inte till för utomhusmiljö. Men det var intressant att lyssna på! och se givetvis.

Nattens dröm: Den var fruktansvärd. Igår var jag på Miccis hela dan, me mamma och nisse and my brother. Family business you know! 
När jag sedan sover på natten, drömmer jag att jag och mamma går mitt i natten vid glassbaren där, och det är svinkallt. Det är mörkt, ser bara lite av de gatlyktor som finns. Under ett träd står det en man, som ser mystisk ut. Jag tänker direkt att detta inte stod rätt till, det första jag tänkte på att jag hade min Goose jacka på mig och min plånbok och mobil på mig - ytligt. Men iaf, vi närmar oss den mystiske... Han springer lite längre in i buskarna och lyfter sedan ena armen mot oss. Där står jag och mamma med en pistol riktade mot oss. Jag tänker bara "nej, inte mina grejer..."

Sedan vaknar jag, och hör sedan att tidningen kommer 04.00. Fy fan va rädd jag var. Men ärligt vilken jävla dröm? Det måste ju betyda nått eftersom jag är så rädd att förlora mina ägodelar - är jag den nya "den girige" ? Ne, en normal människa hade ju säkert reagerat på så sätt att man kanske gett sina ägodelar... jag ger mitt liv eller? Äh jobbiga tankar, det var en dröm... Men en sak är säker, ALDRIG att jag går ensam ute på kvällen. Det är en grej som pågått under flera år. Jag har fobi för det. Den enda jag tänker är att jag kommer bli rånad, våldtagen eller likande. Det vill jag inte utsätta mig för helt enkelt! Taxi på kredit i framtiden eller?

Så, nu har jag fått tala, skriva eller ja uttrycka mig. Läsbart eller ej, det behövde försvinna ur mina tankar! haha

Nu önskar jag er en härlig kväll, snön väntas imorgon och glöm inte bort att du är värdefull!

Ja juste, haha alltså, jag är bäst på att skriva rubrik men att förklara den suger jag på. Alltså, detta året kommer bestå av bio uppleverser. Denna vecka 2 st! Men, vad betyder egentligen ordet Bio?

Funderar vidare...

Puss och Kram
Miccs
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0