Nytt Liv!

Buenos diaz!

Una dia es fantastisca!

Drömmer mig bort till ett fantastiskt land...

Idag har jag varit extremt duktig måste jag säga. Förutom att jag snoozade i två timmar.. Men annars har jag städat mitt rum extremt mycket, slängt extremt mycket skit och tvättar till och med några maskiner! Berget med tvätt är inte att leka med kan jag säga! Kan åka skidor på det :D

Har varit på staden med nissen och köpt klappen. Eller ja, köpt de försenade jul/födelsedags och snart alla hjärtans klappen :D till Min älskling!

Sedan åt vi en utsökt middag på korv gustav aka sibylla! eller tvärtom vad vet jag. Det var extremt gott!

Därefter bar det hemmåt! Och extremt kallt är det också...

Ikväll blir det att bada i IKEA påse! Lindas tips! Får se om det funkar, dessvärre har jag inga badankor, men det får gå ändå! Vad gör man inte för att få bada i ett badkar man inte har?

Nu ska jag dricka kaffe med Nisse! :)

Dagens ord; (Om ni inte har märkt det än) Extremt

Kram och Puss
M                                               Visste du att?



Visste du att?

Jag har en skrivare på mitt rum! Under allt skit fanns den
faktiskt!



Visste du att?

Jag har ett nattduksbord! Tillåmed det fick jag fram idag!



Visste du att?

Jag har ett vitt skrivbord! Herregud va vitt det blev,  jäkla damm!





Visste du att?

Jag gillar vitt! Ja, alltså de flesta vet nog det nu Mican...



Ja, bilden säger väl att "jag är lycklig för mitt rum är rent!" :D <33



THE END!


Kommentarer
Postat av: FELAY

WOW, ser ut som världens killer-skrivare :D

2010-03-01 @ 20:47:26
URL: http://palacestation.blogg.se/
Postat av: Miccs

Yeah den är en killer skrivare, den tar död på sig själv för tillfället! have no ink! :(

2010-03-02 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0