Jävla ur

Jaha, och här sitter man när man kunde kollat på en bra bio med någon man tycker om...

Men nej, så var inte fallet ikväll. Jag mitt Pucko såg fel på tiden. Jag hatar att fixa saker, det blir bara fel. Från och med nu vill jag aldrig göra några spontana snabba bokningar utan någonannans närvaro! Blä!

Men det lär aldrig hålla i längden, då jag oftast gör det...

Well, well efter att ha varit sur en stund och tagit till med min snålhet som att " fan där rök 170 spänn, fan nu betalade vi onödig mat som vi kunde lagat själva och fan nu kunde jag pluggat samhäll..." Sånna onödiga kommentarer som endast kommer när jag är sur på mig själv. Hatar att göra bort mig!

Vad är en premiär i halmstad? alldeles alldeles... Ne nu ska jag inte överdriva! :)

Istället kan vi typ...prata...skratta... pussas...kolla på Efterlyst kl 21.00, ja alltså det blir nog bra.

Nu tänker jag dra mig!

Ha de bra och kom ihåg, kolla alltid två gånger eller be någon annan kolla när bion börjar!!!

Miccs                                           Old pic n so good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0