God morgon världen!

Tänka sig att lilla jag skuttade upp 08.15 idag!

Allt för att få en dag förgylld! Solen skiner :D

Jag hoppas verkligen att min Mor vill åka till Gislaved idag och kolla balklänning, hon är så skeptisk
till vädret hela tiden, men idag finns det väl ändå inga ursäkter? Klockan är skaplig, vädret är strålande
och det blir nog kanon bra om jag ger henne frukost på sängen och en kram? Det låter som en toppen idé!

Känner mig stressad alltså, mycket som ska göras på kort tid. Blä! Men, i slutändan blir det bra, det är bara så :)

Igår var det helt galet! Säg nångång det inte är det med Alice! Skrattade nog för flera år framöver, jag skojjar inte. Ett exempel var när vi käka mat i stan, så typ snacka vi om jobb i norge, så helt plötsligt börjar jag skratta, åt att Alice typ håller glaset helt stört och säger att någon bara fick 15.000 kr istället för 100.000. Sedan var vi fast..? Det var fett pinsamt haha skratta sönder åt ingenting! Nåväl ett annat exempel var när vi käka pizza igår i min säng, så skulle vi gå ut med det och hämta kaffe, så börjar ja skratta på vägen så jag tappa ut kaffe, mamma tyckte jag var "störd" haha. Sedan kommer vi in på rummet, jag ba "FY FAN va de luktar sopor/pizza/pizzasallad här inne!!!" Sedan kommer Alice " OMG JAG KAN JU INTE ANDAS" ställer ner kaffekoppen och springer ut lika snabbt.

Sedan låg jag där på sängen och skratta ihjäl mig. Alltså, det låter säkert inte kul, men Alice har nog de bästa uttrycken ever! Det sätter sig på en skratt gräns där alltså!

Uscha ja, det var kul. Sedan somnade man hårt runt 01.00 !

Ne, nu får jag gå och ge min mor lite kaffe så hon kan stå upp!

Have a nice day!
Kram Micaela


Juste resultatet av Alice Bal make och hår blev såhär!!!

Två olika ögon make och ett lätt svall med en ros på sidan.


Skämt å sido va! Resultatet får ni ju inte se förrän den 6 Juni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0