Ge mig inspiration!

Godkväll gott folk!

Jag förstår inte hur bara en hand kan vara kall? Ska en hand få en hel kropp att lida? Okej, jag pratar om min höger hand. Kanske man ska uppfinna en datamus med värme i? Jag är på!

Dagen idag har varit lagom seg. Jag redovisade min pinsamma religion och det var jadrans skönt att bli av med den måste jag säga! Puh!

Klockan 13.00 var man hemma igen och det blev en liten runda på stan med Fröken Anna Ledel! Jag investerade  en helt okej tshirt/klänning/att slänga på sig, för hela 50 spänn! på rean på Monki. Den kanske inte riktigt var min färg eller form när den sedan kom på mig. MEN den är bättre än en 20 år gammal urtvättad stor tshirt. Plus att den har en söt tiger som sitter och filosoferar på min högra axel ;) Det ni!

Just nu, vet jag inte vad jag ska göra. För det är för mycket att välja på. Och allt handlar om plugg. Så vad ska jag välja - projektarbetet, samhällsprovet eller projekt och företagande provet. Jag väljer nog att sätta på filmen som jag inte såg i fredags eller läsa klart "om jag kunde drömma".

Blä, vad jag vill göra något jag vill göra. Iofs är ju projektarbetet bäst att göra då, men...böckerna jag lånat är typ 300 sidor långa och jätte lama. Låg och kolla igenom båda innan, det var inte mycket som ögat fastnade för.. typ text, bild, text, text, bild och text.

Jag har iaf beställt tid för att färga min hemska utväxt :D Love it! Jag blir nog kvar som blond, då jag innan bestämde mig för att slinga det i lite bruna toner, men... snart är det bal och allt det där. Jag orkar inte se ut som en jag-vet-inte-vad i huvvet då! ^^

Mycket snack om ingenting. Jag ska väl ta och göra något kanske... Sjunga på himmlen är oskyldigt blå kanske?

Ha de fint! :)
Puss
M                                               
                            Dagens inköp 50 spänn! (Ignorera det gråa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0