Teknikfreak

Just nu sitter jag och kollar ut massa teknik prylar jag vill ha när jag flyttar. Några grejer som är ett måste i mitt kök iaf; kaffebryggare, brödrost, tekokare, matberedare/köksmaskin(inte prio 1), bordsgrill(inte prio 1), ångkokare(inte prio 1), riskokare, äggkokare, ja det finns ju hur mycket som helst..

Kostnaden lär ju hamna på ca 10.000 - 15.000 kr. Vilket jag tycker är helt okej! Sen är det ju miljoner andra prylar som är viktigare till mitt hem, men hey, jag vet att JAG har råd med allt detta. 

Något som absolut inte får finnas i mitt hem är en fritös, ja ni förstår säkert varför. Om jag får bestämma helst ingen microvågsugn heller då det tar bort all näring i maten - om man planerar går allt. Men jag kommer ju inte bo ensam, så då kommer nog den micron finnas där ändå, men jag tänker icke stå för den.

Det är kul att fantisera ihop sitt blivande hem. För jag är så satans sugen på att flytta. Men jag har det rätt bra hemma ändå, för än är jag ingen miljonär! Tar man bara hand om sina prylar kan de hålla över 30 år och det är säkert!



















En liten tanke
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0