Min dag.

Vilken dag, har legat och dratt mig i sängen och haft Harry Potter maraton sen igår! Det kallar jag ta det lugnt. (vilket jag kan ha stora problem med, då jag är så rastlös)

Snart är det julafton och massa mys, men innan dess finns de fler sömnlösa dagar att avklara. Denna veckan blir intensiv och nästa med. Men det klarar jag.

Min vecka:

Måndag:
Min dag

Tisdag: Jobb 10-15, 16.00 Fellie time!

Onsdag: Jobbcoach 11.00 , ca 12.00 Julshoppning med Pumpa, em/kväll Mys med Anna Ledel <3

Torsdag: Jobb 16.30 - seent.

Fredag: Jobb 10-15 , Jobb 16.30 - seeent

Lördag: Jobb 16.30 - seeeent.

Söndag: Fixa julgran och det sista inför julen!

Nu ska ja mysa till det med ljus.

Puss sålänge!
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0