Livet leker

Då är det ännu en ny vecka.

Ett jobb avslutat, ett nytt börjar. Dock inget jobbigt jobb, men jag gör iaf nytta!

Ska vara hemhjälp(handla,tvätta,städa m.m) åt en läkare som jobbar så mycket att hon inte orkar hålla ordning hemma, så jag ska helt enkelt göra det jag gör hemma för min mamma och nisse, plocka efter dom! MEN saken är den att jag har sagt det förut JAG ÄLSKAR ATT STÄDA HOS ANDRA. Då undrar säkert ni : Varför i helvete då?

1. För att jag gillar inte stök, mår skit.
2. För att det är kul, älskar resultat.
3. För jag vill se de där leendet och känna att den bördan är väck tack vare mig!
4. För att!
5. Ja ni fattar nog nu...

OBS! Nej, kommer aldrig kunna vara någon hemmafru, helt hopplöst, jag kommer hålla ordning ändå.

Så några timmar i veckan där, sen några timmar i veckan på stallcafet och sedan några timmar på La Couronne.

Ikväll blir de mys hemma hos Anna me julgodis (inte för att ja behöver godiset i mig, men för mysets skull)

3 dagar kvar till Julafton
4 dagar kvar till PARTY med BÄSTA!
5 dagar kvar till min älskling kommer hem!

Puss
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0