Life or No life??

Godkväll!

Det kanske är bra att ha jobb, men att jobba dag och natt är iaf inte mitt bästa sätt att leva.

1. För att det sociala livet med vänner och familj kommer låångt bort
2. För att det tar på krafterna
3. För att sömnen rubbas
4. För att stressen ökar
5. För att 100% insats blir ca 80% eller mindre

Ja de finns massa faktorer. Det finns säkerligen människor som klarar att leva såhär, men inte jag. Jag längtar tills denna helgen är över. Då kan jag äntligen börja leva igen (på helger) ta igen allt jag missat and so on.

Men när lönen rullar in kommer jag nog att tacka mig själv och tycka att det var värt det.

Nu blir det Leilas Jul på tv, jag SKA bli bakmonster en dag!

Puss så länge
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0