Juldagen

Javisst, dagen är kommen. Dagen då jag skulle träffa alla mina kära vänner för att partaja! Vad gör jag? Är fett förkyld och trött som vet inte vad.

Det va ju inte planerat att bli sjuk va, sådär dagen innan julafton. Men men, jag prioriterar att stanna hemma och krya på mig. Har en veckas jobbvecka framför mig, vill ju inte må dåligt på jobbet. Så hemma är jag och myser med la familia i våra nya fotöljer.

Ska lägga in lite bilder från gårdagen, dock blev de inte så många eftersom jag va helt borta typ (av förkylningen inte alkoholen, de blev de ingen).

Julafton iår firades med 10 personer, fler än vanligt då vi oftast är 4-5 pers. Mamma, nisse, morfar, bror, brors tjej, hennes mamma, sambo, syrran och hennes pojke plus 2 dogs. 

Kan säga att det va lite kämpigt att slappna av, eftersom jag var den som agerade mest aervitris (arbetsskada, ser ja nått som ska väck, typ disk och annat så tar ja det direkt, som annars står kvar tills någon måste ta väck det.) 

Nåväl, tomten kom iår också, fast lämnade säcken utanför. Jag är helnöjd me mina presenter! Har inte orkat ta några bilder, skyller på trötthet! 



Buffén



och lite varmare





Mitt juliga fönster (min och mattias hemmagjorda ljusstake)



Gossedjuren som väcker barnminnen



Min lilla stylist hörna (långt ifrån klar)



Jag ligger lite efter me datumen, men ääh)



Ja sen blev de inte så många fler tyvärr. Men julstämning var det iaf!

Nu blir de filmtajm

Puss  
Sjuk Mic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0