Time goes by

Jag är glad!

Visst är de härligt när man är sådärglad för ingenting? Kroppen bara hoppar och jag kan springa fram och tillbaka och mamma och nisse undrar vad jag går på ungefär. Men jag är bara glad!

Jobbat idag och varit hos tandläkaren. Så mycket beröm som jag fick idag har jag aldrig fått. Det va liksom perfekt, mina tänder är aldrig perfekta. Nä, jag ska fixa min plast på torsdag iofs. Men annars! Det gjorde min dag lite, sen kom jag till jobbet och fick skäll för att jag skivat skinkan för tunn. Men jag lyder bara de order jag fick (1cm tjocka) och jag hade lätt hanterat de skivorna själv, men de va tydligen inte okej för chefen. Men jag gjorde nya och de blev tjocka skivor (1,5cm tjocka) och enligt the boss perfekt! Så då är de ju bra :D( Det är ju inte mina pengar som går åt för att de blir tjockare skivor ändå ;) )

Klockan blev 18 och min dag var över. Finally. Hem, duscha och jag fick den geniala idén att jag ville baka. Helt med mig själv ( för då får man göra allt själv och det var längesen :D ) Och vet ni vad. Mot min förväntan gjorde jag det. Jag lyckades, det blev lite kladdigt och skvätte ner en del men ääh. Lite kletigt får de väl bli.

Bananchokladkaka - extra kladdigt, extra gott!

Sen så vill jag resa nu,nu,nu! En vecka bort från det kalla, vill ha brunare hy. Mår ju skit varje gång jag går upp på morgonen. Bleka ansikte. Knappt sminket hjälper mig. Plus att jag saknar att jobba med smink. Jag vill sminka folk och fixa hår! Får ta min nästa lön till att köpa in lite skuggor så jag kan börja experimentera :)

Nu står mamma och nisse och dansar på mitt rum. De ska hänga upp tavlor. Orkar inte själv så nu kom de in själva. Vi håller på att möblera om lite, eller mamma fick sneflipp. Nu är mattorna bytta överallt.  Men men, bara att gilla läget!

Åh nu blev ja jätte jätte jätte glad igen. Mattias kommer och sover med mig <33333

Ha de fint!

Puss och kram<3

Har ju inte lagt upp bilderna från när vi träffa lilla Loke! Här är den söta
lilla filuren och jag och min dumma dubbelhaka. Nåväl, det är Loke ni
ska kolla på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0