Jobb, jobb - pengar pengar pengar!

Nämen hej!

Alltså, vad är det för fel på mig? Varför kan jag inte bara lägga in alla jävla bilder som ja ska lägga in?

Bortförklaring 1; Jag är trött.

Bortförklaring 2; Jag har annat för mig, typ städar och tvättar

Bortförklaring 3; Jag jobbar. (pengar rullar in som de ska...)

Sen kan ja nog fortsätta...

Men ärligt talat. Nu när jag ändå sitter här, då kan jag väl göra det?

JA faktiskt. Det som skrämmer mig är bara mitt dumma externa minne som jag nu tror måste lämnas in. För det är en blå lampa som alltid ska lysa och det gör den inte. Bara typ 1 sek, sen låter det stört och dör typ. Tror det är glapp, för sladden sitter inte fast utan löst. Så fan om det inte går att laga säger jag. Jo det gör det, annars är de dåliga...

Nåväl, något som jag skäms över är att jag skulle skickat mitt projektarbete till Dramaten när jag var klar. Jag skrev till Barbro Forsgårdh att ja va klar och skulle skickat det i april tror ja de va nu. Och har ännu inte gjort det...problemet är att mitt projektarbete ligger på mitt andra minne! Så ja..hur ska man förklara detta nu då? Alltså det är augusti, jag har rest, jobbat och min data har krånglat... eller vad?

Aja, det ska ja försöka lösa imon.

Samtidigt som allt händer har jag blivit förkyld och jobbar ändå. Det känns lite äckligt att snora över maten, nyser 24/7 och snyter mig lika så. Men work is work. Jag börjar bli bättre iaf!  Jag tvättar händerna hela tiden så jag hoppas inte det händer nått me maten!

Vet ni vad? Om inte jag får resa över hösten/vintern avlider jag. Inte på riktigt, bara mentalt. Jag måste om jag så ska åka ensam, ne de gör ja fressten inte. Men jag SKA se solen, känna värmen och få lite färg i mitt bleka ansikte.

Nu ska ja arbeta i verkstaden så ja får nått gjort!

Puss
Mics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0