Godey!

Hallå i stormen!

Satan vilket gött väder alltså. Det är nästan så man vill gå ut vid havet och se på vågorna. Nä nu ska ja inte överdriva för mycket, jag gillar det lite grann.

Jag blev ledig idag, men behövdes egentligen, men jag var borta från min mobil för länge så Gösta fick hoppa in. Känner mig dum, men jag duscha och käka lång frukost med älskling. Sen såg jag de missade samtalen. Nåväl, jag njuter av min lediga dag.

I eftermiddag ska ja träffa Malin :D och sen vet ja inte om det haka på någon, det märker vi! Över en vecka sedan vi sågs. Myys <3

Sedan har det kommit ett tillskott i familjen. Jag har blivit faster :D För lilla Boody! tror det stavas så. En liten valp ;) Min bror har skaffat sig världens världens, sötaste vovsing och jag vill vara där hela tiden. Han är verkligen jätte gosig och lat och klumpig. Lite som jag. Det är en vit golden retriver låter skumt men så äre.

Påtal om någonting annat så köpte jag mig fyra tallrikar i måndags. Riktigt fina, lite djupare. För soppor och ris/pasta rätter. I höganäs med andra ord. Jag lyckades göra sönder min brors 2 tallrikar som han älskade så jag fick åka dit och köpa nya, dessvärre hade de inte i samma färg men de fick bli vita! Snyggast om jag får säga det själv.

Jag köpte även 3 böcker där på outleten. 1 bok om mat 29:- 1 bok om kinesisk mat 49:- och en bok om stenbocken 15:- snacka om billigt!

Nu ska ja sluta babbla, behövde uppdatera kände jag!

Det som görs nu: Personligt brev + tillägg på CV

Puss och Kram
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0