Gäsp!

Söndag, min 2a lediga dag. 2 kvar. Mina fötter njuter ska ni veta. Jag ska boka fotvård imon och hoppas det finns tid på tisdag. Har så fruktansvärt ont!

Sov hos min älskling igår. Sover aldrig där för han har ju en 90 säng och det slutar me att jag ligger på golvet. Men han tog upp sin bäddsoffa och jag fick sängen :) Men, han vaknar på natten och lägger sig jämte mig och det slutar med att jag vaknar en gång i halvtimmen för att jag har stört ont i ryggen och halva täcket är borta.

Nåväl! Jag lär somna snabbt som attan ikväll iaf :)

I fredags var det personalfest hos Sara. Dessvärre tyckte jag det ballade ur lite och kvällen slutade med att jag var inte inne någonstans och Mattias fick hämta mig. Vilket var mysigt :)

Mina favorit tjejer vi måste partaya snart och gå till Corner! (jobb tjejerna hatar de stället^^)

Imon blir de förhoppnings en träff med Sam och Alice och ärenden på stan!

Tisdag planerar vi att åka till skolan, behöver mina portfolio bilder mer än något nu! Ska lämna tillbaka saker jag lånat med.

Snart kommer Bodhy och Bella. Ska vara hundvakt! Mys med bebis <3

Puss
Mics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0