Bimbo tjej.

Godnatt.

Ja, fast först skriva lite granna! Har ju som sagt inte gjort det på ett litet tag.

Dagen började inte bra. Mådde inte alls bra. Vill helst inte prata om det, men jag har typ blåmärken överallt och har ont på ena sidan av ansiktet. Kom på att jag somnade på toastolen med ansiktet och vaknade typ 2 timmar senare, kan vara därför. Är inte helt säker ännu. Det låter lika illa som det var.

Men, nu pratar vi inte mer om det.

Idag/igår fyllde nisse år! Detta firades i samband med roxette konserten. Det var kalas bra ljud från oss så det behövdes ingen biljett :). En gammal vän Sara Sivesson kom med sin far och det var säkert 4 år sedan jag träffa henne sist. Direkt kom det upp massa minnen om hur störda vi va typ. Eller hur kul vi va? Iallafall hon hade lagt upp en film på youtube där vi sjunger till låten barbie girl. Men vi har gjort om den, eller improviserat ganska så mycket. Vi är typ 8-9 år och ja. Vi tänkte nog inte alls på vad vi sjöng. Hon censurerade min fejja ifall ja skulle freaka ut(vilket jag inte gjorde, ville typ sw hur ja såg ut ), men fan va kul de va :D

Så om ni känner att ni vill se mig lite rund, pipig röst med trosor på huvvet och sjunger att jag är en bimbo tjej så kolla:

Sara Sivesson - Bimbo tjej

Jag varnar för skratt och förvåning! Men fler filmer kommer de bli, sara är grym på det. En film är redan på G. Där vi mimar till Tatu. Ganska pinsam, men ganska kul och lite mer.

Nu tänkte jag lägga min trötta kropp ner i min gosiga säng och läsa några sidor i min hemska bok. Inspärrad. En sann berättelse, den är intressant.

Och, bilder...klockan är för mycket.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahhaha.. alltså, mic!! längesen jag skrattade så!!!!! hahahahahahahahah SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTUNGEEEEEEE

2010-08-16 @ 00:13:21
URL: http://donotread.blogg.se/
Postat av: miccs

hahahah fan va bra att du fick dig ett skratt :D

2010-08-19 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0