5 år åt helvete.

Godkväll.

Jag måste börja med att säga - Det var första och sista gången jag drack tequila igår! Fan va de inte var bra.

Sen vill jag sörja mitt jävla omtalade externa minne som just nu är sönderslaget i bitar, eller iaf hårdisken. Jävla skit, sorry men jag bröt ihop när datakillen sa de till mig. Han mådde med as dåligt av de, de va ju som en dödsförklaring. Jag vet inte riktigt vad jag hade där på, men jag smarto hade ju inte säkerthetskopierat det, eftersom jag tänkte att ett sånt dyrt minne håller i evigheter - inte går sönder för att man flyttar runt det lite.

Nåväl, jag hade lagt över arbeten från skolan som jag gjort. 5 år. Som jag ville visa mina barn typ. Jag är lite sånn. Men jag har ju några utskrivna men nej det är inte samma grej. Fan fan fan. Ångest gånger 1000.

Men, det finns värre saker, jag hade fört över alla 5 år av bilder dit med, men som tur va hade min dator kopierat det bara så det finns kvar :D hela mitt liv liksom!

Så. Ute ur mitt minne.

Jobbet idag var riktigt jobbigt. Jag skyller på den sista tequilan där, Malin frågar vilka vill ha tequila klockan är redan för mycket , men på nått sätt fick jag det och tog det och det var det vidrigaste någonsin. Surt och salt är inte min grej.

Men det var kul :D första fyllan som jag enbart betala på krogen. De blev inte så dyrt heller. Imon år det ut igen, och det bästa är att jag är ledig lördag, söndag:D vilket innebär : sooovaaa!

Nu ska ja äta!

Puss Hej!

Bilder...ja alltså..snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0