Var det dags att gå upp nu eller?

Fan va jag hatar att gå och lägga mig sent och gå upp tidigt. Finns inget värre än när ögonen svider så där och blodet i ansiktet har försvunnit för hela dagen.

Nåväl! Idag är det premiär på Trottobar! kl 18.00 - 20.00 är det VIP och efter 20.00 får vem som helst komma! Så det är bara att komma och få ta del av vår mysiga restaurang och bra priser för ikväll!

Kl.11 drar jag igen
.
Men först! Ska ja skriva klart mitt projekt, har inte hunnit plugga alls denna veckan :( Men, jag hinner! har aldrig misslyckats så varför denna gång?

Saknar alla i skolan och längtar tills imon, då får ja förhoppningsvis träffa alla :D

Puss
Miccs

Malin, Anna och Felicia fattas!

Kommentarer
Postat av: Anna

nu börjar jag få micaela-abstinens! bäst för dig att vi ses imorn :D:D:D

2010-04-29 @ 18:13:27
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0