Sunnydays!

Hej mina vänner!

Tänkte bara skriva en liten veva. Gårdagens show var faktiskt awesome! Det var riktigt kul, alla var på toppen humör och öppna! Vi kunde verkligen snacka om vad som helst, och då menar jag vad som helst, utan att det blev ja dumt. Som det annars brukar bli när man inte känner varandra väl, men nej icke!

Jag hade typ störst hår. Det var typ coolt! haha det var nog en del som fick hårbollar måste jag säga, men de va de värt!!! Ska bli kul och se på filmen min mor spelade in, inte för att jag kommer bli överasskad över hennes filmande, för det är uselt, spelar ingen roll hur många gånger man säger till henne att inte zooma så gör hon det, så ja! Keep shinin keep smilin knowing you can always count on me, for sure ... That's what mom's are for...

Det bästa med allt var faktiskt när jag kom hem, först blev jag ledsen i ögat, för jag trodde att Mattias skulle sova hos mig, jag erbjöd tillåme honom bensinpengar, men icke han ville sova ensam i sin lilla säng på sitt kalla rum. Så fine! Jag åkte hem med mitt stora hår och ställde mig i duschen, och det var nog det bästa på 3 dagar! Herrehud vad skönt det var och tvätta ett hår! eller var det kanske 5? Nåväl, väl ute ur duschen hade jag ett halft hår på huvvet och när jag sedan föna det hade jag 3 hår igen :). Nu har jag 2 hår, det lägger sig efter ett tag ;) 

Speaking about hår liksom! Idag har jag och Malin varit duktiga och pluggat på bibblan på vårat cafe! Det gick kalas, vi hittade ett as kul plan ritningsprogram som var gratis där man kunde inreda och sånt! Sedan skrev vi samtidigt på "texten". Så lyckas malin göra någonting så allt vi skrivit idag försvann på nått vänster. Så ja! Men det var ju inte överdrivet mycket ändå. Det löser sig :) Vi var duktiga ändå!

Nu ska ja sluta tjata babbla om ingenting, jag vill sova med min älskling, men nej. Han har ju gått och fått ont i halsen, han var tvungen att gå hem från skolan och nu vägrar han gå utanför dörren. ALLTSÅ! vad är det med killar egentligen? Vet inte hur många gånger vi har diskuterat detta i vår klass att våra pojkvänner är så ynkliga när de blir lite "sjuka". De är sååå svaga att de kan bara ligga framför tvn och trycka på några knappar och sedan bli servade av sina respektive eller vad det nu kan vara! Visa att ni är män för fan!

Men, som sagt överlag är det ju vi kvinnor som är mest framgångrika och man kan ju undra varför!!! ( vi blir aldrig sjuka eller jobbar fast vi är sjuka ) Jag är en av dom iaf! Blir jag sjuk då är det jävligt illa, annars vill ja inte kalla det sjuk.

För att göra något negativt positivt vill jag bjuda på lite av gårdagens bilder!!! Blev inte så många tyvärr men några :)



Johannas faktiskt roliga Clown



Malins söta lilla "åskådare"



Jennifers psycho clown, antar att ja får lägga ut denna för jag
har inte tagit bilden haha :D



De två biffarna! eller Tha naked people! eller mitt Lejon och lisas
Akrobat!



Maddes Direktör eller hon med det stora håret! :D



Like it!



Ja, det var ganska stort! Det var ett helvete att ta ur på egen
hand må jag säga, men det gick !

De som ja inte fick någon bild på var mimarn och ballerinan.
Vet inte varför ja inte fick me dom på bild, attans!

Sådär, nu var det klart!

Puss
Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0