Solen och havet

Tjingeling!

Är det inte världens underbaraste dag idag? Det är sol sol sol!

Jag blev lite ledsen i morse, då mattias vaknade 05.10 och var superpigg, han bestämde sig för att gå upp? Jag ba neeeej, jag vill kramas! Men icke, tror ni inte han somnar två timmar senare på soffan? Så får jag ligga vaken ensam i sängen. Det var tråkigt tyckte jag.


nåväl, jag vaknade sedan 10.00 och skicka sms till honom och undra vart han höll hus. Så kom han inspringandes och krama mig! Det gjorde min dag.

Vad har vi hittat på idag då?


Jag har kört Saab! det gick galant, mycket enklare än vår nissan, den är to sensitive verkligen. Sedan har vi varit på en jätte vacker utsiktsplats som lotsen har. Det är nog mysigare på sommaren då det är varmt och alla segelbåtar är ute på havet.

Vi har tvättat 2 bilar det var svinit kallt. Och snart kommer Anders döttrar och en av dem har sina små twins med sig!!!

Måste bara berätta en sak om gårdagen! Vi åkte in mot staden för att hälsa på La Familia. Mattias syster och co!

Där bjuds det på paj och mys med bebis Lukas! Han la världens brakare i mitt knä haha! Tänkte lägga in ett klipp på Facebook, för jag har ju fortfarande inte listat ut hur man gör det här ( har inte ens försökt )

Jo, juste vi är ju som sagt mitt ute i skogen eller ja ungefär, vid havet och så där. Så här finns ju en massa djur!

Vi var på jakt igår och körde extra försiktigt! 50 km/h istället för 80 km/h.

Resultat:

12 rådjur
1 död hare
40 grodor/paddor (typ)
1 grävling


As coolt verkligen! Förlåt men jag blir verkligen helt till mig när det kommer till vilda grejer! Vi körde slalom mellan grodorna haha! vissa låg splashade :(

Nu blir det bilder från igår och idag!

Enjoy



En mycket stolt morbror och en mycket söt Lukas




Mamma och Bebis!



Oändligt stort



Nästan beredd!



Mattias skuttar med händerna i fickorna (alltid lika bright)




Rock n roll i solen!


Nu ska jag köra saaben mot staden!
Wish me luck :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0