Snart är det klart!!!

Tjolahopp i stugan!

Eller var ni nu än befinner er, jag hade gärna suttit i en stuga någonstans.. eller kanske inte.. inte själv iaf.

Nu är ja dryg!

Nåväl, jag och lisa var grymt duktiga och tog oss till skolan och sydde oss ett par maxi trosor! eller det såg dom ut att vara iaf, till en början. Lisas blev finare än mina, men jag är inte bäst på allt! Haha ;)

Allt är fixat till showen, eller nästan. Ska göra en rockring till mitt lejon Lisa Nilsson. Jag ska ställa upp som modell också! Weei! Jag blev nästan orolig över att jag inte fick vara med i showen i år. Har ju varit det 2 år i rad så varför inte i denna? Spännande! Och det är ju Madde som gör det, så bäst kommer det bli!

Vad har hänt mer? Jag fick en tid till tandläkaren nyss, en tid som inte passar såklart! Jag ringer för att boka om den, tror ni inte dom har börjat med att man talar med en robot av nått slag? Jag ska alltså sitta där och prata med mig själv, hallå? Jag vill ha en tid direkt inte ett samtal imon som jag antagligen lär missa för jag hör aldrig när det ringer iaf.

Två, jag ska hämta min studentklänning! tadam tadam! hoppas verkligen att den sitter kanon, på bilden var den galet fin! vit såklart.

Tre, ska äta mat hos Mattias ikväll!!! Kvällens höjdpunkt! Älskar att äta hos andra, så mkt roligare! Så mycket tidigare! Så mycket så!

Fyra, jag är oerhört glad idag! Jag har lyckat sy!!! sa iofs att jag hatade att sy ett antal par gånger, men Lisa lyckades få mig att hålla humöret uppe med en Hulster! Den satt fint! 

Fem, jag är så nära att bli klar med mitt projekt nu! Är uppe i 25 sidor nu!!! kommer nog bli 30 och jag är super nöjd med det! synd bara att jag fick ändra till word för jag är perfektionist och ville fixa med bilderna som open office inte har de rätta grejjerna till!

END OF ALL THIS TALKING NOW! tihi.

Puss
Miccs
 
              Bilden är tagen för ca 1 år sedan, och jag måste säga
jag att jag saknar den tiden, jag var mer vältränad då! Och skall bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0