Regn och Aska

Trött är dagens ord.

Varför kan jag inte alltid vara såhär trött? Eller inte alltid, men typ vid denna tiden så man kan sova vid 8 9 typ! Vore ju kanon!

Jag har ju arbetat idag, inte van. Eller stått på scen och skämt ut mig. Det gör man väl inte varje dag? Ne imon sker detta tre gånger! Nåväl, det är ju en cirkus!

Jag kommer vara as ball imon alltså! Direktör Micaela som håller i våran lilla show! Be there säger jag bara!

Nu till det tråkiga, vädret. Seriöst? Regn nu, inte nu. Det ska vara varmt och skönt så man slipper frysa så förbaskat, som jag redan gör hela tiden. I-problem alltså!

Nej, nu vill jag att Mamma ska komma hem så jag kan få lite mat i min mage! Sedan blir det tv och sova!

Okej, check lista för imon;

* Pigg (kan ju försöka)
* Kortare svart linne (ska leta upp det)
* Mellanmål (Cola, kexchoklad och banan)
* Kamera (obligatoriskt, vad ska ni annars kolla på här?)
* Min modell (ganska viktigt alltså!)
* Pengar (ifall ifall)
* Nu får de väl ändå räcka... (ja)

Nu kom min mor!!!

Puss
Hej


Påtal om Aska! Hoppas jag VERKLIGEN att denne vulkan vars namn jag
inte kan uttala lugnar ner sig JÄVLIGT snart, annars blir det ingen
kryssning för min, alice och våra mammors del! och det vore ännu
mer KATASTROF än denna aska!

Mallorca -07


Kommentarer
Postat av: FELAY

Eyjafjallajökull heter den, FÖR HELVETE MICAELA, DETTA BORDE DU KUNNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-23 @ 17:59:13
URL: http://palacestation.blogg.se/
Postat av: Miccs

hhahahah joråå såatte!!! jo men det är klart jag kan det namnet nu :D hehe

2010-04-24 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0