Promenad bland bergen

Hej igen!

Det blev lite hastigt innan, men nu är jag tillbaka med massa kul bilder.



Tog ett smygfoto på Kärleksparet Anders och Carina!



Alltså, jag vet inte.. känner inte att jag vinner miss universum idag.



Vi når målet, den vackra platsen med utsikt som är till duga!



Synd att bilderna blir så små. Men vi är nu uppe på ett gigantiskt
berg och tar oss en titt.




Sneakpic på Anders och Carina!



Hittade ett mysigt hus..



..med fin utsikt!



Blev sugen på att bada när man såg havet



Mattias blev leksugen som vanligt, det var kasta macka dags!



Hittade ett till fint Mican hus!



Bodar



Trasig planka



Morbror Mattias och Tant Micaela (mitt nya namn från Mattias
pappa) haha!

Jag gillar berg!

Puss
Micaela








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0