Mitt hjärta hoppade ut ett tag.

Soliga härliga dagar!

Och jag sitter här...ja, men snart är jag ute, ska ta mig en tur på min svarta fara! Om det är luft i däcken vill säga, men det förutser jag nu!

VET NI VAD!

Vad som precis hände mig. Jag höll på att packa upp mina saker från lysekil, så hade ja saker i påsar med, så typ drog ja upp saker och ja sprang omkring. När jag drar upp en tröja ur en påse hör jag något skumt ljud, som jag inte reflekterar speciellt mycket över, trodde det var musiken eller nått. Så kommer ja tillbaka och ska ta upp det sista i påsen, så hör ja ett jävla surr och kollar i påsen, där i ligger en förbannad humla och surrar! Jag tror jag skrek högre än Ronjas vårskrik eller nått och slängde påsen på golvet och fick black out i hjärnan.

Jag var ju nyfiken med så jag kikade in lite försiktigt i påsen, och där ligger han hjälplös på rygg. Då kände jag skuld och ville hjälpa honom. Jag fick en ide!!! Jag tog påsen, gick ut på balkongen och släppte ut honom bland blommorna, stackarn han måste ju varit jätte hungrig och typ haft klemptomani av att legat mosad i en påse hela natten.

Kom sedan på att min tröja och min sjal legat ute på verandan i skalhamn, glömde ta in det när vi skulle på dopet. Så vi har fått en till lysekilare i Halmstad! Det kommer bli en fin årgång tror jag ! haha

Nåväl, nu ska jag göra det jag tänkte. Cykla en sväng! Sedan kommer Anna med tåget kl 16.00 då blir det religionsplugg!



Puss
Miccs

Kommentarer
Postat av: FELAY

ska du bege dig på sakletar-runda i ditt rum för att hitta det igen? jag kan hjälpa dig, jag äger på det!

2010-04-13 @ 20:15:25
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0