Mat, mat massa mat!

Rubriken är ett tecken på att jag börjar bli hungrig!

Men, det problemet är snart ur min väg, då jag skall äta god middag hos Anna! Jag ska faktiskt gå dit! Behövde det kände jag, så får förbereda mig snart! Solen steker ju på så varför sitta i en buss då?

Jag pratade med en gammal "internet" vän igår, en super snäll verkligen Marcus heter han. Det slog mig då, hur började vi prata egentligen? Och det visade sig vara lunarstorm haha! Shiet, det var ju hur längesen som helst. Så jag blev ju nyfiken på att kolla på lunarstorm på "dagboken" man hade då och allt sånt. Så jag söker, men tror ni inte jag blivit borttagen då för att jag inte varit inne på ca 4-5 år. Vad är det för skit? Nåväl, det roliga var att på den tiden var det typ 35.000 inne alltid. Nu var det 1200 personer typ. Fail. Att det ens finns folk kvar då alltså.

Nåväl, det var gamla goda tider det. Jag kommer faktiskt ihåg mitt första namn jag hade där. Jag var nog 10-11 år när jag skaffade mig det första gången "queen-of-the-love" Det var inte ens jag som kom på det, men ändå haha vilket jävla namn. Sedan blev det "Mican__" tror ja det var. Fantasi?

Snart är bilddagboken samma grej. Sen FB undra vad som kommer sen? Exiting !!! eller inte.

Ne, nu får jag nog ta och röra på palterna så jag inte kommer too late.

Kameran hänger med mig, så bilder visas upp imon på vår härliga matlagning, be here then !

Puss
Miccs
                                  Rhodos memories!

Kommentarer
Postat av: Anna

hjälp!! så bruna!

tack för idag, hjärtat<3

2010-04-14 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0