Lysekil

Go eftermiddag go eftermiddag (göteborska)

Jag måste förtälja om min rätt lyckade tripp till Uddevalla by my self!

Det började med att jag skulle packa klockan 18.30 på tisdag kväll. Min mor var inte hemma, jag kan inte packa utan henne? Har inget minne av att ja gjort det heller. Iallafall jag gjorde det, det tog mig 4 timmar att packa en liten "weekend väska" på 6 dagar. Jag är en person som helst byter outfit varje dag och det blev genast ett stort problem.


Men, jag tänkte snabbt och fick då med mig leggins, bästa uppfinningen någonsin, man kan ha allt möjligt till det och det är det mest bekvämaste också! Så ner med två sådana. Och ja resten.

06.00
Jag hoppar in i duschen, äter frukost och packar det sista. På morgonen satte ja min mobil på laddning med.

07.40
Går jag till bussen på östersskans.

07.45
Jag kollar på min mobil...som jag inte hittar... min hjärna tänker snabbt HELVETE den ligger hemma! Jag tänker ingen "ääh jag behöver inte den...FAN jag behöver den!

07.45
Jag frågar en kvinna om jag kan lämna allt jag ägde och hade (typ) för att springa hem och hämta den, hon svarade att det var upp till mig bussen gick 08.00 och ja...


mitt svar "alltså jag måste hinna det, det finns inget val"


SPRING SPRING FLÅS FLÅS ONT ONT

Tankarna just då var " jag är ingen quiter, jag är ingen quiter, jag klarar det , jag klarar det"

07.55
Tillbaka, blodsmak i munnen och svimfärdig. I MADE IT! Tacka gud att jag hade vatten med mig. Det var det värsta i hela mitt liv, tänk att jag lämnade allt för att hämta min mobil? Jag fattar inte hur jag lyckades om jag ska vara ärlig, jag trodde verkligen inte att jag kunde springa så som jag gjorde. På vägen tillbaka sprang inte jag utan mina ben.

08.00
På bussen! med en bra plats och med musiken i mina öron, jag somnade snabbt!

11.00
Uddevalla, min älskling står och väntar på mig!!! jag blev tårögd, kändes som det var flera månader sedan jag sett honom även om det bara var 6 dagar. Jag får världens bästa kramar och pussar och sedan kunde jag inte sluta prata...


THE END! typ...

Nä men idag har jag träningsvärk i mina vader och stressen har äntligen lagt sig, jag darrade och hade huvudvärk hela dagen igår pga det som hände!

Så, nu har jag skrivit allt jag skulle! hoppas det inte var allt för mycket hehe :D



The look of today! mina balskor <3



Min underbaring <3


Puss
Miccs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0