Lektant eller bara leklig?

Uppdatering från idag!

Nyss kommit hem från familjen Karlsson. Där fick vi middag (igen) jag hade typ precis käkat massa, men jag kunde allt proppa i mig lite till, det var mega gott det med! jag lekte även med lilla Therese, som blivit stora Therese nästan!!! kommer ihåg när hon var typ 3? ( 6 nu) Nåväl!

Vi hade tävling om vem som kunde rocka rockring bäst... alltså jag kunde inte ens? Jag var typ bäst på det när jag var 11 eller nått. Usch kände mig gammal. Men, det var roligt att vara liten för en stund. Sedan skulle vi fika och då ville Therese gå ut och ville att jag skulle följa med. Då sa de "vuxna" ne Micaela ska fika med oss nu hon är för gammal för att gå ut och leka! ( då, kände jag mig riktigt gammal!!!) Men 19 bast snart så!

Det var iaf mysigt!

Sedan fick jag hålla i en pytteliten bebis vet inte om det var Felicia eller Alice men söt som sockervadd var hon iaf! Ååh man blev ju sugen för en stund, men sen började hon skrika och spy så njaa... jag väntar nog några år till iaf haha!

Nu kom Anders in och fråga om vi inte skulle hitta på något, jag bara jaa men det tycker jag med, det är ju sol ute och allt! Anders svara vi kan väl ta en tur ner till stan med Caddilacen, är det din tur att köra eller? jag: Min, vadå? Nääe tror inte det!!! haha

Men Anders insisterar på att Mattias ska köra, han är tveksam men hoppas han vill :D Coolt som fan, bilen är ju typ 5 meter lång? största bil jag sett iaf! Den är fett snygg och jag vill fortfarande ha den på balen, men jaja man kan ju inte få allt! Men en gammal bil ska jag iaf ha!

Bild kommer inom kort på den! nyvaxad och fräsch för sina raggarturer i sommar ;)

Nu ska jag vara social igen och typ göra nått!!

Puss
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0