Kanske lite mer pank men mer klädrik!

Back from GBG!

Och det lär nog dröja innan jag och Alice besöker den staden igen. Fy vad vi har blivit gamla och tråkiga, eller?

Jag är fan besviken på GBGs rykten om "goa och glada" de borde fan kallas "sura och bittra" för det var så vi tyckte de uppförde sig. Jag har då inte tankarna på en expedit utan ALLA! av typ 40 butiker vi var inne i. Okej, jag kom på en som var trevlig nu :D men anyway!

Överdriver gör jag faktiskt inte, jag bryr mig faktiskt mycket om hur jag blir bemött i en butik, det kan typ göra min dag? Kanske inte men kan leda till köp eller att ja kommer tillbaka. Just nu vill ja iaf inte tillbaka!

Men! Bortsett från detta folk så köpte jag mig en härlig vårcollection! Min egna! vårskor, 2 tunikor, blommigsjal och en nitväska. Sedan hade jag bara 2 kronor kvar på kontot. Så det var naaajs! LYCKLIGA JAG!

Jag sa det också "Idag är det min ego dag, jag ska inte köpa någonting till någonannan än mig själv" 

Då tänker ni säkert: brukar man inte det? Nej inte jag, jag köper alltid något till mamma, nisse, mattias, bror eller kristina. Familjen you know. Jag höll på flera gånger då jag såg grejjer till mattias, presenter till mamma och så vidare, Alice ba: Mican EGO DAG! Jag: JUSTE JA!

Efter 5 timmars walking in the streets var vi välvärda en glass på donken, FAN va den satt bra, MEN det enda som var jobbigt var att vi inte hitta någon sitt plats vi fick nog vandra några hundra meter. Alice utbrast: DÄR! så var det en kille som gick från en 3 meter lång bänk ååå vad det var gött och sitta ner!

Sen kom det fram personer till oss på resans gång det var lite småspännande!

Person 1 : Har ni en liten krona ni vill ge mig? (från en dränglande illaluktande gubbe)
Svar: .... (går vidare)

Person 2 : Vet du vad denna blomma heter? (från en muslimsk dam)
Svar: (vi sitter och äter glass på en bänk bredvid en krukväxt) Nej faktiskt inte svarar jag, som svar får jag någonting som jag inte riktigt uppfattar och alice slår då till med ett "okej" med glass i munnen. Sedan vandrar hon vidare.

Person 3 : Hej, gillar du djur? (från en djuraktivist)
Svar: Ja. (sedan går jag) Hon svarar vad bra, ha en bra dag!

Sedan skojar vi om det hon sa så sa jag "Hej, gillar du djur? Ja det är gött!" haha men vi kände oss väldigt hemska då!


09.02 pigga och glada OHJA! btw Alice frukost!


Hittade en kul hatt på Monki som var värd att ta en bild med!


Sedan blev det fläsknossette med pommes och berniesås!


Sedan bar det hemåt, vi var så trötta så vi hann med ett tåg
1 minut innan det gick! snacka tur! Ja här ser ni hur trötta vi
typ var! (vår humor)


Ja, jag orkade inte ens göra en kul min...WE'R OLD!?

Nu ska jag fortsätta med min packning och tvättning!
hope you had a good time!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: pappan

ÄR JAG UTESLUTEN I FAMILJEN ? :-) :-)INTE LETT ATT KOMMA FRÅN LANDET TILL GBG. :-)

2010-04-07 @ 16:20:48
Postat av: mican

nej det är du inte!!! men det blir lite svårt att ge det till dig, bara några 1000 mil bort!

2010-04-08 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0