Jag sa faktiskt peppar peppar...

Hej, idag är ingen bra dag, eller inte ännu iallafall.

Hade ju skrivit i ett inlägg här om dagen att jag inte kommer bli sjuk eller nått, (nej jag är inte sjuk), men att jag skulle få ont i halsen and so on. MEN vem är det nu som fått ont i halsen, snorar, nyser och har huvudvärk. Jag vet inte om jag tror på peppar peppar ta i trä eller om det var för att jag inte kunde hålla mig ifrån min nallebjörn.

Hade iallafall svårt att somna igår pga huvudvärk och täppt i näsan. Kl 03.34 vaknar jag med någon som bankar en hammare i huvvet på mig, blir ju förståss förbannad och går upp och tar en huvudvärkstablett.


Jag har börjat min grönt-te period igen, behöver rensas ut och få bort allt skit som cirkulerar inom mig. Det känns bra!

Konversation från två tycker-synd-om-sig-själva:
Jag och Mattias pratade igår om hur jävla jobbigt det var att vi inte kan träffas, då sa jag "När vi bor ihop har vi inget val<3" Mattias: Nej:) då får vi ta hand om varandra!:)" Jag: Jaa! då får vi dricka massa te/kaffe och äta glass" Mattias: Jaa!:D"

THE END!

Nu ska jag försöka fräsha till mig lite, ge mig solen någon?

Puss
Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0