Godnatt från en pigg Micaela!

Hur nu min rubrik går ihop vet jag inte, men ändå!

Jag fick samtal från min chef innan ikväll och hade sade mig att jag skulle ta ledigt tisdag, onsdag och torsdag. Jag kände då genast lite panikångest inom mig. 1. För att jag skulle ägnat min dag imon åt att plugga 2. För att jag är nervös för att träffa alla nya arbetskamrater 3. För att min lediga tid helt plötsligt försvann - innebär lite tid för plugg.

Ja, jag borde egentligen lugna ner mig lite, men just nu är det bara läskigt.

Klockan är nu 22.15 och jag brukar ligga i min säng och halv sova nu, men jag känner att ikväll blir det inte så. Ingen bra bok har jag heller, något sa mig att jag kanske ska kolla igenom religionen islam och judendom. 12 maj är det prov i det också. 12 maj är det bal i varberg också som jag ska hitta en klänning till också.

MEN om 39 dagar är det över. FAN det är inte långt kvar.

Ne, nu ska ja allt göra nått lugnande - kanske ta nått lugnande? Nej jag ska skärpa mig nu!

Puss och Kram
Miccs                      

Bilden syboliserar Tid - Alltså då jag hade tiden och tråkigt, därav min lite annorlunda sminkning.
Men de flesta vet ju nu att jag kan kameljonta mig och se ut på alla möjliga sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0