Frihet om typ 50 dagar!

Godförmiddag mina vänner!

Idag är det inget annat än plugg som gäller, jag ska plågas inne när värmen är så fin där ute - jag blundar för det helt enkelt.

Jag måste säga det att jag är så fruktansvärt trött på att plugga,läsa att ens gå i skolan nu för tiden och det ska bli så skönt att börja jobba - jag faktiskt älskar att jobba, för jag är bra på det. Så Trottobar ska bli så himla kul tycker jag, en jäkla utmaning men roligt! Jag älskar utmaningar med!

Nu är det mitt projektarbete som gäller, jag är så trött på det också. Jag är iofs van vid att göra stora projektarbeten på 10 veckor (från vittra), men nu har vi ju haft ett helt år på oss. Det är förlänge, ingen press någongång? Förräns nu då. Sista April ska det vara inne. Jag hade varit klar innan lovet om jag hade orkat, men nej, jag var så trött på det.

Men nu är det iaf dags att det blir klart, det är knappt någonting kvar, men jag och fakta funkar inte, läsförståelse är inte heller min grej har aldrig varit bra på det. Jag är en praktiker så är det bara!

Dags att göra handling av det jag nu sitter och skriver, så hörs kanske senare!

Puss
Miccs
                   Snart 19 år och mitt hår, saknar det fina som va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0