Black magic woman

Godförmiddag alla glada snygga och snälla människor!

Här sitter jag klar för dagen och mätt i magen. Och jag lyckades bli helt svart idag! Unusual me.

Vad händer idag då? Jo jag har faktiskt börjat med något nytt. Att man alltid ska ha tre nya saker att göra varje dag. För det är inte alltid jag har det, det blir liksom det som faller en in och blir oftast uttråkad och rastlös.

Så idag ska jag/vi göra detta:

* Hälsa på Mattias farmor och hans far och marie som också är där.
* Ut i solen
* Party ikväll med fina bilar och live band ( innebär bugg! )
(*) ev sammanfatta religionen Bahai

Lär ju hända mer saker men detta är planerat helt enkelt!

Åh mina pinglor i Halmstad skicka massa gulliga sms igår till mig! De partade utan mig och saknade mig :D haha sen fick ja ett sms 01.45 såg jag av Malin "det som saknades ikväll var du och mer sprit, miss u <3 " Blev ju bästa vakna upp smset!

Nästa helg är bokad Party med "Fantastic Four" !!! Längtar.

Nu tjatar Mattias på mig att sluta, nåväl lite skrivet iaf! skriver nog mer sedan med lite bilder!

Puss
Miccs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0