18,9

Hallå eller!

Just nu sitter jag och dricker min favoritdrink San Fransisco, den enda jag gillar tror jag dvs (enda som inte smakar massa sprit)


Alltså jag är ju dum. Jag hade ju med mig kameran för att ta kort, tror ni inte jag har satt batteriet på laddning och glömmer få med mig det? Nåväl det är ju en vana nu!


Mattias tog mig på en överasknings tur som slutade vid världens finaste plats över hela havet med berg och med solen i högsta grad. Det var så jag blev tårögd. Sensitive me. Någon mer än jag som bölar över sånt? Det behövs iaf inte mycket för att jag ska bli rörd :)

Idag har vi varit hos mattias farmor och co! jag lämnade över mitt sista påskägg och 3 sista lotter, det blev 10 kr vinst. Jag är faktiskt glad över mina lottköp. Jag köpte 9 lotter som jag gav bort och 5 av dem gav vinst. Inte för att det var jätte mycket att jubla för, men det var iaf något!


Vi promenixade i solen. Jag gjorde ett impulsköp nere i staden, hittade en jätte söt klänning i ljusblått för 399 kr. Jag kunde inte gå därifrån utan den helt enkelt och Mattias tyckte den var fin så det blev ett fint köp!

Sedan gjorde jag nästan klart sammanfattningen av religionen, blev avbrott då jag Mattias skulle åka till kyrkan inför dopet vi ska på imon! Lilla Lukas ska döpas ju! ( jag var tvungen att följa med såklart, älskar att hjälpa till med sånna grejer )


Ja, det var mina tre eller fyra must do för dagen! satt i köket för en stund sedan och tog min första goa drink, då visade termometern 18,9 grader i solen!!! Det är helt galet! Sommar sommar sommar lalala lala lala... (ja hur den nu går)



Min nya vår kärlek! Nej men jag gillarn, bilden är inte rättvis
för klänningen är blåare men men!


Nu får det räcka med skriverier för denna lördag!

Ha de kalas ikväll, det ska jag!

Puss Miccs

Kommentarer
Postat av: FELAY

sv; jag gillar hur aktiv du är på att kommentera min blogg. det mesta är utsålt från kollektionen, den släpptes ju för ett tag sen. tråkigt att du var besviken :( på tisdag ses vi iallafall, woooooh!!!!

2010-04-11 @ 11:14:21
URL: http://palacestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0