Spänningen är olidlig...

...


Hej eller nått!

Fan va veckorna går föör fort. Det är fredag och jobb jobb jobb väntar. Lördag och söndag spenderas leendes i en kiosk med sällskap av goa gubbar som ska ha korv, ja visst. Ler man lite extra blir det dricks, det funkar.

Idag blir det upp till bevis kväll med mig själv, typ. Mitt mål är ju då att bli grym på att baka, vilket oftast blir katastrof, när man gör med andra. Så idag, är det bull bak med mig själv, i egna tankar. Början var ju inte så bra va. Mattias kommer förbi med pärlsocker och jäst..för matbröd. Damp gånger 1000. Well, jag ger det ett försök iaf. Killars hjärnor är ju inte 100% alla gånger.

Det ska iaf bli vaniljbullar punkt.

Idol snart, lär jag ju missa en del, jag tajmar ju såå väl in mitt bullbak? ^^

Det är mor och jag ensamma hela helgen, nisse är och spelar golf. Lär ju bli en intressant helg...

Ne, over and out för denna gången. Resultatet återkommer jag med senare!:)

Puss*                                                       Lyckade chokladbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0